Manipulacija lokalnim preduzećima i ustanovama

snsd-visegrad.com - 11. septembra 2014. 058.ba

SNSD Višegrad

Poštovani Višegrađani,

Lokalni „Dvojac bez kormilara“ svjestan da nema podršku čak ni velikog dijela svojih stranačkih kolega, a pogotovo Višegrađana, stalnim napadima na SNSD pokušava da skrene pažnju javnosti u svoju korist.

Već smo pisali o tome da JP „Komunalac“ a.d. u velikoj mjeri koriste za svoje predizborne akcije i aktivnosti iako svi građani Višegrada vraćaju kredit za kupovinu mašina.

Izborna kampanja samo što nije počela, a već manipulišu i sa Radio Višegradom. U raspodjeli termina za besplatno medijsko predstavljanje SNSD je dobio jedan besplatan termin i jedan u sklopu koalicije, a SDS i PDP po tri termina. Značajno je naglasiti da 4. septembra na žrijebanju za medijsko predstavljanje nije učestvovala koalicija PDP-NDP koja je naknadno ubačena. Pitamo se, zašto jedan termin nisu ostavili za koaliciju SDS-SDA?

Po Odluci Regulatorne agencije za komunikacije radnici zaposleni u medijskim kućama ne smiju se javno baviti političkim djelovanjem. Pripravnici radio Višegrada kao pripadnici omladine SDS-a daju političke izjave za BN televiziju. Na lokalnom radio Višegradu prenose se inforamcije sa sajta BN televizije, a zanemaruju se agencije i javni servis RS. Aktuelna dešavanja iz Andrićgrada se ne emituju ili se šturo prenose na lokalnom radiju, a posebno ukoliko se govori o uspjehu Emira Kusturice čije ime je zabranjeno pominjati. Zašto se kanališu informacije i po čijem nalogu svima nam je jasno!

Nezadovoljni su raspodjelom dobiti i donacijama izvršenim u državnom preduzeću „HE na Drini“ iako je u Višegradu podjeljeno 1.2 miliona KM, a zaboravljaju svoju budžetsku raspodjelu.

Po kom osnovu TVBN iz budžeta opštine Višegrad za 2014. godinu dobija 36.000 KM, a za 2013. godinu dobila je 50.000 KM. Da li se iz opštinskog budžeta plaća za to što konstatno i bez imalo novinarske etike napadaju predsjednika RS i veličaju SDS?

Poznato je da su novoosnovanom JP „Andrićev konak“ poslije sumnjive i skandalozne kupovine odobrili dodatnih 200.000 KM iz budžeta opštine Višegrad. Svi znamo da su za direktora pomenutog preduzeća postavili predsjednika omladine SDS-a, bez radnog staža, a sa razlogom sumnjamo da se ta sredstva troše u druge svrhe.

Napomenućemo da je opština Višegrad osnivač i 100% vlasnik JURC „Vilina vlas“ koja zapošljava 70 radnika, a da toj ustanovi i pored predizbornih obećanja nikad ništa nisu odobrili.

Posebno se izdavaja manipulacija Doma kulture preko kojeg kupuju šatore i ugostitetljski inventar za svoje političke skupove.

Raduje nas činjenica da je sve više novih članova u SNSD-u, kao i dugogodišnjih članova SDS-a koji shvataju da „Dvojac bez kormilara“ svojim ponašanjem šteti ugledu našeg grada i da to mnogi počinju javno i bez straha da govore.

OO SNSD VIŠEGRAD

Pratite nas na FACEBOOKU
Zatvori

Komentari:

Komentari se objavljuju u realnom vremenu i 058.ba ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Komentari sa takvim sadržajem biće izbrisani, a lažni profili biće banovani.