Vitez Koja opet laže

28.05.2014.

Zgrada SIPA

VIŠEGRAD – U informativnoj emisiji „Dnevnik 2“ Radio-televizije BN, emitovanoj 23.5.2014. godine, u prilogu novinara Radoja Tasića, koji govori o Državnoj agenciji za istrage i zaštitu (SIPA), iznesen je niz neistina u vezi sa navodnim privođenjima koje su vršili pripadnici SIPA-e na području opštine Višegrad, čime je dezinformisana javnost i nanesena šteta ugledu Agencije.

S tim u vezi, radi objektivnog i istinitog informisanja javnosti, SIPA je juče, 26.5.2014. godine, uputila demanti Radio-televiziji BN, sa molbom da se reagovanje Agencije objavi u sljedećoj informativnoj emisiji, u istom terminu. Napominjemo da se prije objave navedenog priloga Radio-televizija BN nije obratila SIPA-i sa zahtjevom za stav i komentar, poštujući osnovni novinarski postulat – čuti i drugu stranu. Primjerak demantija upućen je i Regulatornoj agenciji za komunikacije BiH.

Demanti SIPA-e možete pročitati ovdje.

sipa.gov.ba