Skupština opštine u Rogatici – Osnovano novo preduzeće „Vodovod“

Tekst i foto: Sreten Mitrović - 28. februara 2018. 058.ba

ROGATICA – Zbog stečaja koji je 22. novembra 2016. otvoren nad Javnim preduzećem „Vodovod i kanalizacija“ koje je imalo 30 zaposlenih radnika i milionske dugove. A da ne bi bilo „vakuma“ u snadbijevanje vodom potrošača u Rogatici i prigradskim naseljima, odbornici SO-e na danas, 28. februara, održanoj sjednici donijeli su odluku o osnivanju novog Javnog komunalnog preduzeća „Vodovod“ doo Rogatica.

Podloga za ovakvu odluku, rekao je na sjednici načelnik Odjeljenja za upravljanje lokalnim razvojem, privredu i društvene djelatnosti Delivoje Đerić, je „Projekat snadbijevanja vodom i kanalizacije u opštini Rogatica“, koga je odobrilo Ministarstvo finansija Republike Srpske sa predračunskom vrijednošću od 3,1 milion maraka. Cilj je da se rekonstrukcijom postojeće vodovodne mreže u prvom redu dođe do smanjenja gubitaka vode koji iznose i do 80 posto, na jednoj strani i pravilnijeg obračuna potrošnje vode na drugoj strani.

Pošto je ocjena da se realizacija ovog projekta ne može izvršiti sa preduzećem u stečaju, ukazala se potreba da se osnuje novo javno komunalno preduzeće i to je ovom prilikom učinjeno s tim da se dio stečajne mase bivšeg „Vodovoda i kanalizacije“, kao dužnika, pokuša otkupiti putem licitacije za što je upućeno pismo namjere skupštini povjerilaca, stečajnom upravniku i stečajnom sudiji pri Okružnom privrednom sudu u Istočnom Sarajevu.

Da bi novo preduzeće, kad se stvore zakonski uslovi, moglo početi sa radom Skupština opštine je na ovoj sjednici u svojstvu Skupštine Javnog komunalnog preduzeća „Vodovod“ usvojila Statut i Etički kodeks novoosnovanog preduzeća. Istovremeno, za vršioca dužnosti direktora imenovan je Aleksandar Vukojičić, diplomirani mašinski inženjer i vršioci dužnosti članova Nadzornog odbora: Stefan Lazić, Lazarela Đerić i Nataša Mijanović.

U okviru tačke „pitanja i odgovori“ pročitano je pismo grupe radnika „Vodovoda i kanalizacija“ u stečaju koji su postavili pitanje njihovog statusa. Zaključak je Skupštine da će se to pitanje riješiti saglasno pozitivnim zakonskim propisima.

Na sjednici je razmatrano i dosta drugih pitanja. Tu je Informacija o stanju upravnog rješavanja u Opštinskoj upravi tokom 2017. godine, koja je prihvaćena većinom glasova prisutnih odbornika.

Opštinska uprava u ovoj godini primila je 3825 predmeta. Riješeno je 3810 i ostalo neriješenih 15 predmeta, ili 0,39 posto.

Većinom glasova usvojen je i Godišnji plan rada upravljača putevima za tekuću 2018. godinu.

Ali su zato, glasovima svih 19 prisutnih odbornika, koliko ih i broji Skupština, prihvaćene informacije o realizaciji procesa privatizacije državnih stanova i o registraciji zajednica etažnih vlasnika sa stanjem na dan 31. decembra 2017. godine.

Od za otkup 806 mogućih državnih stanova, otkupljeno je 755. Ostao je da se otkupi još 51 stan. Radi se o stanovima za koje nosioci stanarskog prava, još nisu podijeli zahtjev za otkup.

Što se tiče zajednica etažnih vlasnika od ukupno 48 koliko bi ih trebalo da se registruje, registrovano je 40 ili 83,3 posto.

Glasove svih 19 odbornika dobili su, bez rasprave, i izvještaji o radu tokom 2017. Inspektora za hranu i ovlaštenog zdravstvenog inspektora, tržišne inspekcije, poljoprivrednog, veterinarskog, saobraćajnog i inspektora rada i komunalne policije.

Pratite nas na FACEBOOKU
Zatvori

Komentari:

Komentari se objavljuju u realnom vremenu i 058.ba ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Komentari sa takvim sadržajem biće izbrisani, a lažni profili biće banovani.

Povezane teme: ,