VIŠEGRAD – Dvodnevna radionica „Upotreba digitalnih kanala prodaje“ okupila je u Višegradu dvadesetak pružalaca usluga u turizmu i ugostiteljstvu, te polaznike koji tek planiraju da se bave seoskim turizmom iz Priboja, Prijepolja i Bajine Bašte iz Srbije, te Višegrada i Rogatice.
Koordinator Radne grupe za regionalni i ruralni razvoj Danica Nešević rekla je da na radionici rade sa pružaocima usluga u turizmu i da kroz obuke unapređuju njihove kapacitete.
„Radionica je organizovana s ciljem edukacije iz oblasti turizma, ugostiteljsta i marketinga, odnosno kako aktivirati profil na `Bukingu` i pozicionirati svoj biznis u okviru te platforme“, rekla je Neševićeva novinarima.
Regionalni koordinator Anđa Vukčević Zorić rekla je da je sa učesnicima nastojala da unaprijedi njihove kanale prodaje, te ih usmjerila da razviju nove proizvode.
„Edukovali smo ih i pokazali smo im kako da rade na prezentaciji svojih domaćinstava. Cilj radionice je da osnažimo naše korisnike i da ih naučimo kako da na najbolji način koriste kanale“, istakla je Zorićeva.
Direktor Turističke organizacije Višegrad Marko Božić rekao je da su učesnici upoznati o korištenju digitalnih kanala u smislu promocije i bolje ponude.
Jedan od učesnika radionice je Dragica Ojdanić, koja se seoskim turizmom bavi pet godina.
„Uvijek ima inovativnih stvari oko nas koje treba da pratimo i da radimo na njima da bi se usavršavali i napredovali“, istakla je Ojdanićeva.
Organizator radionice, koja se završava danas, je Stalna radna grupa za regionalni ruralni razvoj u Jugoistočnoj Evropi.